2015. április 3., péntek

Kovács Kati: "Igazából én nem akartam énekes lenni"

Kovács Kati bevallotta: "kényeztetett a sors"Kovács Kati gyönyörű, karakteres hangjával, hatalmas, négy és fél oktávnyi hangterjedelmével operaénekes is lehetett volna. Nem kacérkodott soha a gondolattal? - merült fel a kérdést. A választ megkaptuk!
"Igazából én nem akartam sem énekes, sem színész lenni, minden csak úgy jött, kényeztetett a sors. Mindig mások választottak ki, először a “Ki Mit Tud”-on, Táncdalfesztiválon, aztán jött egy filmrendező, hogy játsszak el egy szerepet. Tulajdonképpen én csak elfogadtam a sors ajánlatait, és mondhatom, nem jártam rosszul. Az operaénekesi pályával kapcsolatban is az az igazság, hogy először  az egri zeneiskola akkori igazgatónénije jegyezte meg, aki zongora mellett skáláztatott, hogy ezzel a hanggal operát kell énekelni. Bár a mai napig nagyon szeretem az operákat, élvezettel hallgatom az áriákat, mindig is közelebb álltak hozzám a könnyűzenei műfajok, mert nagyon nehéznek és nagyszerű kihívásnak tartottam a rekedtes hangon való popéneklést." - kezdte válaszát az egerhirek.hu kérdésére.

Nézz szét Kovács Kati kiadványai között.

Lájk, ha kedveled Kovács Kati előadását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése